Συμβούλιο Survivor με την Ελένη Δάρρα των Μαχητών: Οι 9 συμβουλές προς τους μαθητές και το αγώνισμα της καλύτερης επιλογής!

SHARE:

 Η Ελένη Δάρρα των Μαχητών σε ένα ιδιαίτερο Συμβούλιο Survivor για μαθητές.


      Πίσω από τα ιδιαίτερα αυξημένα νούμερα τηλεθέασης του Survivor κρύβονται και τα μάτια μικρών παιδιών. Το αποτέλεσμα; Φρενίτιδα! Το κουδούνι του διαλείμματος στο σχολείο λειτουργεί σαν σφύριγμα για την εκκίνηση ασταμάτητων συζητήσεων γύρω από τους «Διάσημους» και τους «Μαχητές», ενώ σε πολλά νοικοκυριά παρατηρείται η μάχη ασυλίας για το ...τηλεκοντρόλ με αρκετούς γονείς να επιστρέφουν στις «παραλίες» τους ηττημένοι.  
    Το CurioCity.gr αποφάσισε να πραγματοποιήσει ένα ιδιαίτερο Συμβούλιο για το παιχνίδι, όπου, από τη μία πλευρά, με γονική συναίνεση και ανωνυμία συμμετέχει μια τυχαία επιλεγμένη ομάδα ...Μαθητών και από την άλλη, η γυμνάστρια και μητέρα, Ελένη Δάρρα, που αποχώρησε από την ομάδα των Μαχητών και την ευχαριστούμε θερμά για τον χρόνο που αφιέρωσε. 
   Ξεκαθαρίζουμε ότι δεν είμαστε αρμόδιοι να κρίνουμε το δικαίωμα κάθε οικογένειας να διατηρεί αρνητική ή θετική στάση απέναντι στην επαφή των ανήλικων τέκνων της με το Survivor. Αντιλαμβανόμαστε, όμως, ότι και στις δύο περιπτώσεις είναι δύσκολο να αποφευχθεί η επαφή των παιδιών με το αμφιλεγόμενο αυτό θέαμα εξαιτίας της ιδιαίτερα αυξημένης χρήσης του διαδικτύου από πλευράς τους. Για τον λόγο αυτό επιλέγουμε να τους μιλήσουμε μέσω της πλέον ...αγαπημένης τους συνήθειας.


  • Στο πρώτο στάδιο του Συμβουλίου, αφού συζητήσαμε με μαθητές και γονείς, μεταφέραμε στην Ελένη Δάρρα ορισμένες εικόνες από τη συμπεριφορά που παρουσιάζουν ορισμένοι μαθητές αναφορικά με το Survivor. 

Τι έχει να προτείνει στα παιδιά η μαχήτρια Ελένη Δάρρα; 




1. «Να αποφεύγετε τους στίβους μάχης στα διαλείμματα.»

Ελένη, διαπιστώσαμε ότι σε ορισμένα σχολεία στην ώρα της γυμναστικής και στο ...διάλειμμα οι μαθητές συμμετέχουν σε πρακτικές αντίστοιχες με τους «στίβους μάχης» του Survivor.   Σε βρίσκουν σύμφωνη αυτές οι πρακτικές; 

Ο στίβος μάχης πρέπει αυστηρά να αποφεύγεται στα διαλείμματα. Ακόμα και στην ώρα της γυμναστικής πρέπει να πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις με σκοπό την πρόληψη των ατυχημάτων: η υλικοτεχνική υποδομή και ο χώρος να είναι ελεγμένοι από τον υπεύθυνο καθηγητή, να βρίσκεται πάντοτε κάποιος με πρώτες βοήθειες στον χώρο, να υπάρχει ο κατάλληλος εξοπλισμός και οι μαθητές να χρησιμοποιούν κατάλληλα υποδήματα, να προάγει την υγεία και τη σωματική ευεξία το σχεδιασμένο αγώνισμα, να αποφεύγονται τα δύσκολα άλματα και οι μαθητές να φροντίζουν ώστε να υπάρχει τάξη και συνεργασία στο τμήμα. Όσο, λοιπόν, τηρούνται οι κανόνες ασφαλείας και υπάρχει πρόληψη, τέτοιου είδους παιχνίδια είναι μια καλή ευκαιρία για τα παιδιά να αθληθούν, μιας και η χώρα μας είναι 2η στην παιδική παχυσαρκία στην Ευρώπη.

2. «Να δουλεύετε τα σημεία που σας δυσκολεύουν στα οργανωμένα Survivor Games.»

Πρόσφατα συμμετείχες σε προπόνηση χειροσφαίρισης με παιχνίδια τύπου Survivor στην Ακαδημία των Σπορ της Πάτρας, απ' όπου ξεκίνησες την καριέρα σου ως αθλήτρια χάντμπολ.  Πώς απέδωσε αυτή η τεχνική πρακτικά και γενικά τι μπορεί να προσφέρει αθλητικά σε ένα παιδί η προπόνηση με παιχνίδια τύπου Survivor; 



Σε συνεργασία με τους προπονητές Αραβαντινού Φωτεινή, Παπαγιαννόπουλο Γιάννη και Βουκελάτου Βασιλική διoργανώθηκαν με επιτυχία προπονητικά προγράμματα με ασκήσεις τύπου Survivor. Τα Survivor Games άρεσαν πολύ στα παιδιά και ήταν απόλυτα ασφαλή. Γενικά, τέτοιου είδους προπονήσεις είναι ευέλικτες ανάλογα με τις αθλητικές αδυναμίες μιας ομάδας, σε συλλογικό επίπεδο. Το ίδιο το παιδί, ατομικά, μπορεί να αναγνωρίσει σε ποιο σημείο παρουσιάζει αδυναμία (στόχος, τρέξιμο κ.α.) και να προσπαθήσει περισσότερο.


3. «Μην εντάσσετε διακρίσεις άσχετες με τον αθλητισμό στα σχολικά Survivor Games»

Μιλώντας με τα παιδιά, παρατηρήσαμε ότι όταν εφαρμόζουν παιχνίδια τύπου Survivor στο σχολείο συνηθίζουν να αποκαλούν τις ομάδες τους «Διάσημους» και «Μαχητές». Στην πρώτη ομάδα συμμετέχουν όσοι ανήκουν στη «δημοφιλή» μερίδα των μαθητών προκαλώντας έτσι στους υπόλοιπους ένα συναίσθημα κατωτερότητας. Δεν είναι λίγο υπερβολική αυτή η βάση εκκίνησης για ένα παιχνίδι την ώρα της γυμναστικής; 

Ο υπεύθυνος καθηγητής καλό είναι να παροτρύνει τα παιδιά να μην δημιουργούν ομάδες με βάση τη δημοτικότητά τους. Οι στόχοι άλλωστε που προάγει αυτή η πρακτική πρέπει να είναι καθαρά αγωνιστικοί. Οι ομάδες μπορούν να χωρίζονται τυχαία σε μπλε και κόκκινους ή να είναι όλοι μια ομάδα και να συμμετέχουν στα παιχνίδια ατομικά. 

4. «Μην αποδίδετε σε ένα πρόσωπο την καλή ή κακή εικόνα της ομάδας»

Διαπιστώσαμε, επίσης, ότι αρκετά παιδιά που συμμετέχουν σε αντίστοιχα παιχνίδια στην ώρα της γυμναστικής απογοητεύονται όταν η ομάδα τους έχει τους πιο αδύναμους παίκτες. Στο παρελθόν είχατε κατακτήσει με την ομάδα της Ορμής Λουξ το Πρωτάθλημα και Κύπελλο Ελλάδος στο Χάντμπολ. Πώς προτείνεις σε ένα παιδί να αντιμετωπίζει την ιδέα της ομάδας στην πράξη; 

Στο πλαίσιο μιας ομάδας, το παιδί αναπτύσσει τόσο κινητικές όσο και κοινωνικές δεξιότητες. Είναι σημαντικό να υπάρχουν συνεκτικοί δεσμοί που ενισχύουν τη συλλογικότητα. Μια συνεκτική ομάδα πρέπει να μπορεί να στηρίξει ακόμα και ένα παιδί που δεν νιώθει άνετα και να το βοηθήσει να προσαρμοστεί ώστε να υπάρξει ένα θετικό αποτέλεσμα. Με τον τρόπο αυτό, η ομάδα προσφέρει επιπλέον τη χαρά της κοινωνικοποίησης σε ένα παιδί και ενισχύει την αξία της φιλίας. Ακόμα και στην περίπτωση ενός αρνητικού αποτελέσματος, δεν είναι ωφέλιμο να αποδίδονται ευθύνες σε ένα μόνο μέλος της συλλογικότητας αλλά ο κάθε ένας πρέπει να αντιλαμβάνεται το δικό του μερίδιο ευθύνης.  

5. «Να διαχειρίζεστε τα συναισθήματά και τις ικανότητές σας»

Τι άλλο προτείνεις στους μαθητές να επιδιώξουν στο πλαίσιο μιας ομάδας, αθλητικής, φιλικής, οικογενειακής; 

Να δουλέψουν με τα συναισθήματά τους. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι προετοιμασμένοι και για το ενδεχόμενο της επιτυχίας αλλά και τις αποτυχίας. Στην αθλητική ομάδα, είναι σημαντικό το πώς λειτουργεί κανείς τόσο στην νίκη όσο και στην ήττα. Από τη μία πλευρά, η νίκη μπορεί να προσφέρει αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση σε όλα τα μέλη της ομάδας. Μετά από μια επιτυχία, είναι ωφέλιμο σε συνεργασία με τον προπονητή, γυμναστή, καθηγητή να δοκιμάσει η ομάδα να θέσει νέους στόχους. Πολύ σημαντικός είναι και ο σεβασμός προς την ομάδα που έχει χάσει. 
Από την άλλη πλευρά, η ζωή δεν έχει μόνο επιτυχίες αλλά και αποτυχίες. Μετά από μία ήττα, καλό είναι να εξασκηθούν στο να αποκτούν πρωτοβουλίες. Ποιος θα είναι ηγέτης της ομάδας; Ποιος θα βγάλει την ομάδα από τη δύσκολη θέση; Έτσι, κάθε μέλος της ομάδας μαθαίνει να λειτουργεί, να προσπαθεί περισσότερο και να γίνεται καλύτερο. 

6. «Να σέβεστε τα δικαιώματα του κάθε μέλους της ομάδας»

Σε ένα σχολικό περιβάλλον, μέσα στην μεγάλη ομάδα των μαθητών υπάρχουν και παιδιά που δεν παρακολουθούν καθόλου το Survivor. Όπως μας διηγήθηκαν, σε πολλές περιπτώσεις γίνεται bullying προς αυτούς τους μαθητές από εκείνους που παρακολουθούν φανατικά το παιχνίδι με αποτέλεσμα οι πρώτοι να αναγκάζονται να ψεύδονται ή να απομονώνονται. Πώς το αξιολογείς; 

Κάθε μαθητής έχει δικαίωμα να επιλέξει να μην παρακολουθήσει το Survivor. Η ομάδα οφείλει να το σεβαστεί. Τα παιδιά που παρακολουθούν καλό είναι να σκεφτούν γιατί πολλοί παίκτες επιλέγουμε να σεβόμαστε την διαφορετικότητα και τις αδυναμίες των άλλων. Μήπως, λοιπόν, ο σεβασμός είναι απαραίτητος για να λειτουργεί σωστά μια ομάδα; 

7. «Για να αποδώσετε σωστά πρέπει να είστε ξεκούραστοι»

Ως παίκτρια του Survivor, ποια δική σου συνήθεια από το νησί των Μαχητών θα πρότεινες στους μαθητές να ακολουθήσουν ώστε να πετύχουν τους στόχους τους; 

Πέρα από το φαγητό, που συμβουλεύω κανένας μαθητής να μην το στερείται οικειοθελώς, πολύ βασικό για εμάς, ώστε να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στα αγωνίσματα, ήταν η ξεκούραση. Επομένως, σίγουρα η δική μου συνήθεια του να κοιμάμαι νωρίς στο νησί μπορεί να βοηθήσει κάθε μαθητή στην απόδοσή του είτε αθλητικά είτε γενικότερα. 

8. «Μην χάνετε τον χρόνο σας αναζητώντας μη ακριβή στοιχεία για το παιχνίδι»

Πολλοί μαθητές χρειάζονται σίγουρα ...αυτήν την ξεκούραση γιατί όπως μας αποκάλυψαν αναλώνουν ένα τεράστιο μέρος από τον χρόνο τους στην αναζήτηση πληροφοριών στο διαδίκτυο σχετικά με το παιχνίδι και τις μελλοντικές εξελίξεις του! 

Το Survivor όμως είναι το παιχνίδι των ανατροπών. Ένα παιδί που ψάχνει μανιωδώς για το τι θα συμβεί στη συνέχεια απλώς τρώει τον πολύτιμο χρόνο του συλλέγοντας κατά κύριο λόγο μη ακριβή στοιχεία. Πολλές φορές κι εμείς οι παίκτες δεν ήμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τις εξελίξεις, όπως συνέβη με το ατύχημα των Μαχητών. Γιατί όσοι παρακολουθούν δεν περιμένουν καλύτερα την έκπληξη για να ταυτιστούν με τους παίκτες; 

9. «Συζητήστε με τους γονείς σας γιατί σας αρέσει να παρακολουθείτε το Survivor.»

Τέλος, ως μητέρα τι θα συμβούλευες τους μαθητές που παρακολουθούν το Survivor; 


Να συζητούν με τους γονείς. Καλό είναι κάθε παιδί να εξηγεί στην οικογένειά του τους λόγους για τους οποίους θέλει να παρακολουθεί το παιχνίδι. Του αρέσουν οι αγώνες; Το κουτσομπολιό; Το κομμάτι του ριάλιτι; Το κοροϊδεύουν στο σχολείο; Η οικογένεια είναι μια ομάδα και η ομάδα χρειάζεται συνεργασία και σεβασμό. 





  • Στο δεύτερο στάδιο του Συμβουλίου καλέσαμε την Ελένη Δάρρα και τυχαία επιλεγμένους μαθητές να πάρουν μέρος σε ένα ιδιαίτερο αγώνισμα

Παρουσίαση και κανόνες του παιχνιδιού
  1.   Το παιχνίδι ονομάζεται «Το αγώνισμα της καλύτερης επιλογής».
  2.   Για να πάρει έναν πόντο μια ομάδα θα πρέπει να κάνει την καλύτερη επιλογή σε κάθε γρίφο επιβίωσης και συνεργασίας. 
  3.   Στο αγώνισμα υπάρχουν και αποστολές με τις οποίες συμμετέχει από το σπίτι καθε μαθητής.
         Στο παιχνίδι συμμετείχαν δύο ομάδες: η ομάδα των Μαχητών και η ομάδα των Μαθητών. Την ομάδα των Μαχητών εκπροσώπησε η Ελένη Δάρρα, ενώ στην ομάδα των Μαθητών συμμετείχαν τυχαία μαθητές κάθε ηλικίας. 
        Το αγώνισμα διεξήχθη με την μορφή ερωτήσεων και κάθε ομάδα έδωσε τις δικές της απαντήσεις. Είστε περίεργοι να δείτε τι απάντησαν ανώνυμα οι συμμαθητές σας; Έκανε η ομάδα των Μαθητών τις καλύτερες επιλογές; Κατάφερε να κερδίσει το έπαθλο φαγητού ή έμειναν όλα τα μέλη της ομάδας νηστικά;
        Τα αποτελέσματα βρίσκονται στα χέρια των γονιών και των δασκάλων γι' αυτό καλέστε τους να σας βοηθήσουν και να συμμετέχουν στις αποστολές. 
        Καταλάβατε τι πρέπει να κάνετε για λάβετε μέρος στην εξέλιξη του αγωνίσματος; Ας κάνουμε μια δοκιμή: 

Αποστολή: Ζητήστε από τους γονείς ή τους δασκάλους να σας υπενθυμίσουν τους κανόνες του σπιτιού σας ή της τάξης. Ρωτήστε τους εάν μπορείτε να λάβετε μέρος στη δημιουργία τους. Προτείνετε κι εσείς τους δικούς σας κανόνες. 

                       Είστε έτοιμοι και έτοιμες να παρακολουθήσουμε το αγώνισμα; 
   
ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ με την Ελένη Δάρρα


1ος Γύρος:
«Συζητάτε με έναν συμμαθητή ή συνάδελφό σας. Σας αποκαλύπτει ότι δεν παρακολουθεί Survivor. Ποια είναι η αντίδρασή σας;»


  • Μαθήτρια,13 ετών (Ομάδα των Μαθητών): 

«Συνήθως του λέμε με δυσαρέσκεια: "Πας καλά; Είναι τέλειο!"» και κρατάμε μια απόσταση. Έχουμε δει μάλιστα ότι πολλά παιδιά μας λένε δήθεν ότι παρακολουθούν Survivor για να μην διαφέρουν από την ομάδα με αποτέλεσμα να μένουν στο περιθώριο.».

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών): 

«Σέβομαι απόλυτα το δικαίωμά του να μην παρακολουθεί Survivor, όπως κι εκείνος αντίστοιχα θα σεβόταν το δικό μου δικαίωμα να μην παρακολουθώ ένα οποιοδήποτε άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα της αρέσκειάς του.»

Αποστολή: Ρωτήστε τους γονείς ή τους δασκάλους σας για τις διάφορες προσωπικότητες που υπάρχουν σε μία ομάδα. Συζητήστε πως μπορούν να συμπεριφέρονται όλοι ώστε να διατηρούν την ενότητα της ομάδας και να πετυχαίνουν τους στόχους τους. Πόσο σημαντικός είναι ο σεβασμός για μια ομάδα; 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)


2ος Γύρος:
«Πρέπει να προετοιμαστείτε για ένα σημαντικό διαγώνισμα στο σχολείο ή ένα σημαντικό αγώνισμα στο Survivor. Διαλέγετε να παρακολουθήσετε την άλλη ομάδα ως αργά το βράδυ στην τηλεόραση ή να ξεκουραστείτε για το καλό της ομάδας σας;»


  • Μαθητής,12 ετών (Ομάδα των Μαθητών):

«Όλοι θα καθίσουμε έως αργά το βράδυ για να δούμε Survivor. Eίναι σημαντικό να ξέρουμε εάν θα έχει φάει ο αντίπαλος και πόσο δεμένα θα είναι τα μέλη της ομάδας. Πολλοί από εμάς, μάλιστα, το πρώτο πράγμα που κάνουμε μετά το σχολείο είναι να φάμε και να δούμε το τελευταίο επεισόδιο.».

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Θα ξεκουραστώ για το καλό της ομάδας. Τα νέα της άλλης ομάδας δεν θα μας βοηθήσουν στην πράξη τόσο όσο το να είμαστε εμείς έτοιμοι αγωνιστικά

Αποστολή: Συζητήστε να με τους γονείς ή τους δασκάλους σας πόσο σημαντικό είναι για την ομάδα να είναι τα μέλη της προσηλωμένα στο στόχο της. Ρωτήστε τους τι συμβαίνει όταν μία ομάδα παρακολουθεί τη ζωή των άλλων παραμελώντας τους δικούς της στόχους. 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)


3ος Γύρος:
«Αποφασίζετε να αναζητήσετε πληροφορίες για την άλλη ομάδα. Πώς επιλέγετε να το κάνετε αυτό;»


  • Μαθητής,13 ετών (Ομάδα των Μαθητών): 

«Παρακολουθώ ανελλιπώς τα επεισόδια για να ξέρω τις εξελίξεις με τους Μαχητές. Πολλές φορές πατάω στο google «Survivor» και προσπαθώ να βρω τι θα γίνει παρακάτω για να το πω στους συμμαθητές μου.».

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Για να βρω αξιόπιστες πληροφορίες για κάτι χρειάζεται να απευθυνθώ σε αξιόπιστες πηγές, όπως η ίδια η ομάδα ή οι επίσημες ιστοσελίδες. Επίσης, είναι σημαντικό να εξετάζουμε σε βάθος μια πληροφορία προτού την πάρουμε ως δεδομένη.»


Αποστολή: Συζητήστε με τους γονείς ή τους δασκάλους σας ποιος είναι ο πιο ασφαλής τρόπος να αναζητήσουμε πληροφορίες. Ρωτήστε τους τι είναι η παραπληροφόρηση και με τι τρόπο μπορεί να βλάψει τα μέλη μιας ομάδας. 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)



4ος Γύρος:
«Τα μέλη της ομάδας σας, για παράδειγμα οι γονείς, παρακολουθούν φανατικά για μια εβδομάδα Survivor με αποτέλεσμα να μην μαγειρεύουν για εσάς αυτό το διάστημα, να μην μιλούν για κάτι άλλο, να μην πηγαίνουν ξεκούραστοι στη δουλειά και να απολυθούν. Τι θα κάνετε; Θα κλείσετε την τηλεόραση ή θα αναζητήσετε φαγητό εκτός σπιτιού;»


  • Μαθήτρια,15 ετών (Ομάδα των Μαθητών): 

«Θα αναζητήσω φαγητό εκτός σπιτιού ή θα φτιάξω κάτι εύκολο μόνη μου. Δεν θα έκλεινα την τηελόραση γιατί θέλω κι εγώ να βλέπω Survivor και να μαθαίνω τα νέα

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Θα κλείσω την τηλεόραση. Όταν ο φανατισμός βλαπτει ολα τα μελη της ομαδας πρέπει να αντιμετωπίζεται.»

Αποστολή: Συζητήστε με τους γονείς ή τους δασκάλους σας ποιες είναι οι συνέπειες του φανατισμού. Ρωτήστε τους με ποια κριτήρια ιεραρχούμε τα καθήκοντα ώστε να λειτουργεί σωστά μία ομάδα.

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)


5ος Γύρος:
«Ανήκετε σε μία ομάδα και πρέπει να ψηφίσετε για κάτι που σας αφορά, όπως για το αν θα παρακολουθείτε ένα πρόγραμμα που σας αρέσει ή όχι. Μπορείτε να ψηφίσετε με βάση το ατομικό σας συμφέρον, δηλαδή να παρακολουθείτε, ή με βάση το καλό της ομάδας, το οποίο είναι να μην παρακολουθείτε επειδή το πρόγραμμα που σας αρέσει επηρεάζει αρνητικά τα υπόλοιπα μέλη και προκαλεί εντάσεις. Τι θα επιλέξετε;»


  • Μαθητής,15 ετών (Ομάδα των Μαθητών):

«Θα ψηφίσω να παρακολουθώ το αγαπημένο μου πρόγραμμα γιατί δεν μπορώ να καταλάβω τι αρνητικό θα έχει αυτό για τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Η συνοχή είναι σημαντικό στοιχείο μιας ομάδας. Πρέπει να υπάρχει σεβασμός στη διαφορετικότητα του κάθε μέλους αλλά όλοι να φροντίζουμε με υποχωρήσεις το συλλογικό καλό. Επομένως, αν υπήρχαν τόσο δυσάρεστες συνέπειες θα ψήφιζα με βάση το καλό της ομάδας.»

Αποστολή: Συζητήστε με τους γονείς ή τους δασκάλους σας ποιες είναι οι συνέπειες των ατομικών αποφάσεων σε μία ομάδα. Ρωτήστε τους σε ποιες περιπτώσεις είναι η κατάλληλη στιγμή να υποχωρούμε και να ψηφίζουμε σύμφωνα με το καλό της ομάδας. 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)





6ος γύρος:
«Ένα μέλος της ομάδας σας κάνει ένα λάθος με αποτέλεσμα να χάσετε την εκδρομή στο τέλος της χρονιάς. Θα έπρεπε να φύγει από την ομάδα;»


  • Μαθητής,11 ετών (Ομάδα των Μαθητών): 

«Ναι, θα έπρεπε γιατί ήθελα πολύ να πάω στην εκδρομή. Είναι άδικο να κάνει κάποιος ένα λάθος και να τιμωρηθεί όλη η ομάδα.».

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Τα λάθη είναι μέσα στη ζωή. Η πραγματική ομάδα πρέπει να είναι μαζί και στα δύσκολα. Ένα μέλος της ομάδας, ακόμα κι αν κάνει ένα λάθος κάποια στιγμή, σίγουρα έχει κάτι άλλο σημαντικό να προσφέρει στην ομάδα.» 

Αποστολή: Συζητήστε με τους γονείς ή τους δασκάλους σας την σημασία του λάθους σε μία ομάδα. Η τιμωρία είναι πάντα η καλύτερη επιλογή; 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)




7ος Γύρος:
«Μαθαίνετε ότι ένα μέλος της ομάδας σας είπε κάτι αρνητικό για εσάς. Τι επιλέγετε να κάνετε;»


  • Μαθητής, 14 ετών (Ομάδα των Μαθητών): 

«Θα γίνει χαμός. Δεν συμφωνώ με την προδοσία. Αυτός που το έκανε πρέπει να το πληρώσει.».

  • Ελένη Δάρρα - (Ομάδα των Μαχητών):

«Αρχικά, θα το διασταυρώσω και έπειτα θα κάνω μια ειλικρινή συζήτηση. Καλό θα ήταν να αποφεύγονται οι υστερίες.»

Αποστολή: Συζητήστε με τους γονείς ή τους δασκάλους σας ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να βρει κάποιος το δίκιο του σε έναν τσακωμό. Γιατί είναι σημαντικό να συγκρατούμαστε και να μην κάνουμε υστερίες; 

Σημειώστε το σκορ: (Ομάδα των Μαθητών) __ - __ (Ομάδα των Μαχητών)




Ποια ομάδα, λοιπόν, κατάφερε να νικήσει; 
     


COMMENTS

Όνομα

Αθλητική «ψυχολόγος»,1,Αλληλεγγύη,1,Αναζητήσεις,3,Ασ-χολή-αστο,6,Γήπεδο «Η Άμπαλη»,4,Θάλασσα της ...γλώσσας,1,Λογικές Προβλέψεις,5,Σκονάκια ταξιδιού,2,Συνέλευση των Περίεργων,1,Συνεντεύξεις,1,Υπέροχοι άνθρωποι,11,Curious Gifts,1,Monster Chef,1,Teen Truth,3,
ltr
item
CurioCity.gr: Συμβούλιο Survivor με την Ελένη Δάρρα των Μαχητών: Οι 9 συμβουλές προς τους μαθητές και το αγώνισμα της καλύτερης επιλογής!
Συμβούλιο Survivor με την Ελένη Δάρρα των Μαχητών: Οι 9 συμβουλές προς τους μαθητές και το αγώνισμα της καλύτερης επιλογής!
https://2.bp.blogspot.com/-Vqyswuo7O6M/WPT_w9ozFyI/AAAAAAAAA-0/x9-uephuv8o2_4Mm0XM94vepyLAYbzAbwCLcB/s640/2056801.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-Vqyswuo7O6M/WPT_w9ozFyI/AAAAAAAAA-0/x9-uephuv8o2_4Mm0XM94vepyLAYbzAbwCLcB/s72-c/2056801.jpg
CurioCity.gr
http://www.curiocity.gr/2017/04/survivor-9.html
http://www.curiocity.gr/
http://www.curiocity.gr/
http://www.curiocity.gr/2017/04/survivor-9.html
true
6479844640856404609
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts Μπες! ΕΙΣΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ/Η; Τι έχεις να πεις; Το μετάνιωσες; Διαγραφή Από Κεντρική Πύλη PAGES POSTS Μπες! RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Σύντομα, υπέροχε άνθρωπε, θα σκεφτούμε κάτι πάνω σε αυτό. Ζήτησέ το! Πίσω στην Κεντρική Πύλη Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy